Spring til hovedindhold

Møbler og større genbrug for folk uden bil

  • Genbrug
Der er mange i Aarhus (særligt i midtbyen) der ikke ejer eller har adgang til en bil. Kan der gøres noget for dem, så de får lettere adgang til at benytte sig af genbrugsstationer og få fragtet større effekter hjem til og fra sig? Man kunne enten lave flere nærgenbrugsløsninger, så der er kortere at bære/fragte på ladcykel, eller man kunne lave samarbejde med biludlejerningsfirmaer, så man kan få sine ting med hjem i en (el)bil.

Tilføj ny kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.