Stort potentiale i bygge- og anlægsaffald
- Genbrug
- Genanvendelse
Når det kommer til genanvendelse af byggematerialer o. lign. skal vi så højt op i affaldshierarkiet som muligt. Der bør være materialehubs, hvor virksomheder kan komme med de materialer, de ikke selv skal bruge/havde for meget af/har brudt ned, og så kan andre få glæde af dem. Kan Aarhus Kommune eller Kredsløb facilitere sådan en kommunal materialehub? Kan Aarhus Kommune eller Kredsløb facilitere, at det offentlige og private mødes om at genbruge og genanvende byggeaffald og andre materialer?
Tilføj ny kommentar