Spring til hovedindhold

Etage 4-5, bygges tættere på højhus

  • Etagebebyggelse
Hvorfor bygges de to huse med 4-5 etager ikke tættere på højhuset? Da vejen skråner, ville det se mere naturligt ud - omend jeg ikke er sikker på at 14+ etager ser naturligt ud der, uanset.

Tilføj ny kommentar

Bruger 88
3 uger siden
Enig, det bryder fuldstændig med det etablerede koncept, der hedder lavt mod Katrinebjergvej og gradvis øgning sydpå.
Bygninger på 3-4 etager ud til Katrinebjergvej bliver meget voldsomt.
Bruger 90
3 uger siden
Ja, det lyder helt skørt at den højeste bygning skulle stå på den højeste kote og tættest på alle de lave bygninger i området. Hvorfor ikke sammen med de øvrige høje bygninger? "Har der været en arkitekt til stede?", spørger jeg retorisk...
Bruger 90
3 uger siden
Hov, jeg havde vendt tegningen forkert. Det høje hus står naturligvis rigtigt, det er de andre, der er "sorteret" i den gale rækkefølge i forhold til bakkens stigning...