Spring til hovedindhold

Universitetets Forskningsfond som boligspekulant!?

  • Højhus
FEAS er en del af Århus Universitets Forskningsfond. Hvorfor begynder de nu at lege boligspekulanter? At bygge institutter og kollegier kan jeg endda forstå, men det nye projekt skal jo være boliger for alle! Er det bare for at tjene penge til Universitetet og hvad skal de så bruges til?

Tilføj ny kommentar

Bruger 95
3 uger siden
Jeg er helt enig i, at Feas er en boligspekulant. Det er nemlig også Feas, der står bag det gigantiske højhus, Incuba, på Katrinebjerg, hvor private kan leje kontorlokaler. Hvor er det grimt og ødelæggende for Katrinebjerg! Gad vide, om de selv ville have sådan en kolos i baghaven?