Nej tak
- Lokale forhold
- Natur og grønne områder,
- Beplantning
- Højhus
Måske man burde afvente og se om de 200+ lejligheder ved det nye Olav de Linde byggeri overhovedet kan blive fyldt op med nye beboere før man bygger endnu et indenfor meget korte afstande. Derudover ville det være ærgerligt hvis området kommer til at ligne Aarhus Ø. Giv os noget mere natur og områder der er hyggelige at begive sig rundt i, i stedet for fortsat at bygge nye boliger hele tiden.
Så kæmpe nej tak herfra!!
Så kæmpe nej tak herfra!!
Tilføj ny kommentar