Spring til hovedindhold

Nej Tak til endnu et højhus!

  • Visuelt
  • Lokale forhold
  • Trafik
  • Højhus
Det er som om, at politikere og bygherrer ikke tænker på, at Katrinebjerg faktisk er meget mere end området vest for Katrinebjergvej.
Nordøst for Katrinebjergvej ligger mange små parcelhuse, der bør have rettigheder. Vi har allerede store gener fra de seneste nye store højhuse, så der er skabt trafikale problemer i området, og mange husejere har fået ødelagt udsigten fra haverne, da de store højhuse er mastodonter, der skygger for sollyset og er synlige overalt. Lysforureningen i området er blevet meget større, og mange husejere må bruge mørklægningsgardner for at slippe for kunstigt lys om natten. Der brænder således lys både i Incuba og Nabolaget om natten til gene for mennesker og dyr.

Tilføj ny kommentar