Spring til hovedindhold

Find et sted tættere på Aarhus

  • Projekt
Hvorfor skal disse forslag altid presses helt ud i kommunegrænsen? Tror Aarhus kommune så ikke det generer nogen? Vi får ødelagt et af de sidste åndehuller der endnu ikke er præget af tekniske anlæg. Kujonagtigt og helt forkastelig opførsel af Arhus kommune. Find et andet sted og lad os bevare de få uforstyrrede landskaber vi har her i det nordlige af Skanderborg kommune.

Tilføj ny kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.