Spring til hovedindhold

Syndt at ødelægge så smukt et område

  • Andet
Når jeg kører hjen fra arbejde, vælger jeg aktivt at tage turen på den snørklede vej gennem Hørslev til Herskind. Efter en lang arbejdsdag i Århus, hvor der er rigtig mange syns- og lydindtryk er turen gennem den smukke natur et reset, der hjælper mig til hurtigere at kunne slappe af derhjemme. Jeg flyttede ud til Herskind, fordi jeg ville væk fra grimme glas- og betonbygninger og se på fugle, køer, træer, marker og smuk natur. Vi kalder kært ruten for "Hesteruten" og elsker at se hvad der er af nye fugle og andre dyr på ruten. Sådan en solcellepark vil fuldkommen ødelægge det. Hvorfor skal det ud i et flot område? Vi har godt set, hvordan Århus kommune behandler området tæt på grænsen til Skanderborg kommune. Veje, der lappes med grus i stedet for ordentligt asfalt osv. Lad være med også at ødelægge naturen for os, der nyder den. I kan smide det langs E45-motorvejen i stedet - det område er alligevel ødelagt.

Tilføj ny kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.