Spring til hovedindhold

Nej tak

  • Lokale forhold
  • Trafik
  • Etagebebyggelse
  • Højhus
NEJ TAK!
Ikke flere højhuse på katrinebjergvej. Der er trafikalt og parkerings belastet nok i forvejen. Udover at vi på Thorshavnsgade døjer med at folk bruger vejen til gennemkørsel til brendstrupvej og omvendt TRODS GENNEMKØRSEL FORBUDT!! kan vi kun frygte det bliver værre, hvis der bliver øget trafik på katrinebjergvej. Synes vi er generet nok af indbliksgener fra højhusene der er i forvejen, så vi behøver ikke yderligere gener.

Tilføj ny kommentar