Spring til hovedindhold

Nej tak til kæmpestore bygninger

  • Visuelt
  • Lokale forhold
  • Etagebebyggelse
Jeg vil gerne klage og protestere over i har tænkt jer at bygge nogle kæmpestore bygninger så jeg står i mit køkken og mit soveværelse bliver jeg endnu mere genert af de blokke i bygger over på den anden side jeg har nogle andre grimme blokke som giver genskin når jeg står i mit køkken hvis de så sætter deres dør på klem så giver de igen du tager et spejl og peger over i hovedet af mig det håber jeg sandelig ikke sker når I nu bygger de andre fordi jeg er godt klar over at i skide stykke det gjorde I også da I byggede de andre grimme blokke som lige blev forhøjet så de var nødt til at kommuneplanen om have det være os almindelige mennesker der laver det så må vi få besked på at pille lortet ned men sådan er det ikke at få de dyre herrer.

/ Ulrik, genbo

Tilføj ny kommentar