Spring til hovedindhold

Indkørsel fra Paludan-Müllers Vej

  • Lokale forhold
  • Trafik
Toppen af Katrinebjergvej er blevet et rent mareridt trafikmæssigt. En ustabil og usikker cocktail af tung trafik, myldertids trafik og et ræs for parallelparkeringer til højre og venstre. Der er dårlige udsigtsforhold for cyklister gemt bag parkerede biler bliver overset gang på gang.

Derfor mener jeg at tilhørende parkeringsanlæg til det nye byggeri skal have indkørsel fra Paludan-Müllers Vej. Medmindre parkeringsanlægget laves gratis for alle og man flytter parkeringspladserne fra Katrinebjergvej ind i det, så kan jeg ikke se hvordan Katrinebjergvej skal kunne holde til den øget trafikbelastning.

Tilføj ny kommentar