Spring til hovedindhold

En lille park

  • Natur og grønne områder,
  • Beplantning
Jeg ønsker ikke byggeri. Der er rigeligt med (højt) byggeri, ikke mindst omkring Storcenter Nord. Lav en lille minipark med nogle bænke, som folk kan sidde på.
Området omkring Paludan-Müllers Vej er i forvejen blevet voldsomt støjforurenet, når vejen er blevet gjort til en af hovedindfaldsvejene til Århus Midt. For at det ikke skal være løgn, så er vejen i øjeblikket ved at blive udvidet, så der kan køre endnu mere trafik.

Tilføj ny kommentar