Nej tak til flere højhuse
- Visuelt
- Trafik
- Etagebebyggelse
Kommunen har sagt ja til voldsomt etagebyggeri i området ved Storcenter Nord. Jeg bor på en 4. sal på Charlottehøj og min fine udsigt til Mols Bjerge mv. er nu forsvundet. Dækket af nybyggede højhuse.
Trafikken på Paludan Mullersvej er voldsom og nu er det tilmed nødvendigt at etablere busbane mellem Ekkodalen og Ydre Ringvej. Et håndfast bevis på trafikproblemerne.
Det værste er dog, at parkeringspladserne i Charlottehøjområdet også bruges af beboere fra højhusene, så nu er der en kamp om at få plads. Flere højhuse gør det kun værre, så NEJ TAK til Jeres nye plan.
Trafikken på Paludan Mullersvej er voldsom og nu er det tilmed nødvendigt at etablere busbane mellem Ekkodalen og Ydre Ringvej. Et håndfast bevis på trafikproblemerne.
Det værste er dog, at parkeringspladserne i Charlottehøjområdet også bruges af beboere fra højhusene, så nu er der en kamp om at få plads. Flere højhuse gør det kun værre, så NEJ TAK til Jeres nye plan.
Tilføj ny kommentar