Stop med at ødelægge vores smukke natur
- Projekt
Som tæt nabo synes jeg det er helt uacceptabelt at ødelægge vores smukke natur med solceller. Det er ikke kun naboerne men alle der bor i byen og bruger naturen hver dag der bliver generet af det.
Det vil blive en skændsel for vores by.
Flyt parken hen hvor det giver mere mening. Markerne der er tiltænkt har hældning den forkerte vej i forhold til solen så det giver ingen mening. Flyt den ud langs motorvejen hvor folk alligevel skal kigge på vejen når de kører.
Det vil blive en skændsel for vores by.
Flyt parken hen hvor det giver mere mening. Markerne der er tiltænkt har hældning den forkerte vej i forhold til solen så det giver ingen mening. Flyt den ud langs motorvejen hvor folk alligevel skal kigge på vejen når de kører.
Tilføj ny kommentar