Spring til hovedindhold

Indsigelse mod solcelleanlæg

  • Proces
  • Projekt
Som tilflytter til Herskind i foråret 2026 har området omkring fugletårnet og de smukke engområder fået en helt særlig betydning. Her nydes særlige øjeblikke for familiens gåtur. Naturen står uberørt og minder os om vigtigheden af at bevare Østjyllands smukke naturområder.
Et solcelleanlæg så tæt på kommunegrænsen undrer mig og Aarhus kommune bør tænke gener for alle borgere i Herskind og omegn og bør nytænke placeringen.

Tilføj ny kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.