Spring til hovedindhold

Nej til solcelleanlæg i Hørslev

  • Projekt
Selvfølgelig skal solcelleanlæggene ligge et sted - men hvor er det vildt, at Århus Kommune for tredje gang vil forsøge at placere et grønt energianlæg på samme grund, helt op af kommunegrænsen, hvor det primært er beboere udenfor Århus Kommune som bliver påvirket. Jeg føler mig magtesløs, når det eneste jeg kan, er at skrive her - velvidende at jeg ikke kan bruge min demokratiske stemme til kommunalvalget for at vise, at jeg er uenig.
Det fremstår som bøllemetoder, at fortsætte trods stor modstand de seneste to omgange, og at det skal påvirke beboere som ikke er bosiddende i Århus Kommune.

Tilføj ny kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.