Spring til hovedindhold

Drop solcelleparken ved Hørslevbol

  • Projekt
Udsigt fra vores terrasse
Vores ejendom bliver helt sikkert en af dem der bliver mest berørt negativt af solcelleparken.
Vi har i dag frit udsyn fra hele huset fra Hørslevbol til Herskind og hertil har vi mere end 600 meter skel men den flotteste uspolerede natur med både å dal og sø der bliver nær nabo til solcellerne (ca 50 meter)

Hvorfor ødelægge dette fantastiske naturområde - placer nu de solceller udenfor naturområder - gerne ved motorveje - industriområder og lignende.

Skanderborg kommune har indført et sæt af spilleregler for nye energiparker. Det stilles der en hel række fornuftige krav - hvorfor skal vi Aarhus kommune stilles ringere end i Skanderborg?



Tilføj ny kommentar

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.