Nej tak til solceller i naturen
- Proces
Stop med at skæmme vores smukke landskab og ødelægge biodiversiteten. Start med at placere solceller på de flade, tomme hustage på de store bygninger i byerne, hvor strømmen primært skal bruges. Der er masser af uudnyttet plads ovenpå uddannelsesinstitutioner, indkøbscenter, kontorbygninger osv. Tag et kig på et luftfoto.
Tilføj ny kommentar